Schibsted är nog inte lika kända som de varumärken de representerar. Hos dem hittar du bland andra Aftonbladet, Svenska Dagbladet, Blocket och Kundkraft. Schibsted-panelen låter dig utföra undersökningar som ofta baseras på deras varumärken. Det kan handla om allt från hur du upplever en vissa hemsida till reklam om olika produkter. Men du arbetar naturligtvis inte gratis år dem!

Ju fler undersökningar du är med och bidrar till, desto fler poäng får du. Dessa poäng kan sedan bytas in mot belöningar (värdecheckar) eller, om du är altruistiskt lagd, skänkas till välgörenhet. En undersökning brukar inte ta mer än fem minuter att slutföra, så särskilt mycket tid behöver du knappast offra.

Om du vill växla in dina poäng mot värdecheckar är det SF Bio som gäller, om du istället tänker skänka bort allt till välgörande ändamål måste du välja Röda Korset. Anmäl intresse idag så kan du också börja få undersökningar via mejl. Det är väldigt lätt att delta och du behöver inga särskilda program eller några speciella kunskaper.

Genom att investera lite tid får du alltså betalt i gratis välgörenhet eller gratis bio. Gå med i Schibsted-panelen idag!